WARUNKI GWARANCJI MALOWANIA PROSZKOWEGO

Komet Sp. z o.o. (dalej Gwarant) udziela gwarancji na powłokę malowania proszkowego w zakresie:

Ocena jakości powłoki:

Zgłoszenie i rozpatrzenie wady:

W przypadku wykrycia wady w okresie obowiązywania gwarancji dopuszczalne są 2 formy jej zgłoszenia:

a) przesłanie elektronicznego zgłoszenia przez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: komet.pl/wspolpraca/. Zgłoszenie powinno zawierać: numer zamówienia, opis wady; w tym ilości (szt.) których dotyczy wada, a także zdjęcia produktów zawierających wadę, wystarczający do tego, by Gwarant mógł w sposób jednoznaczny rozpatrzyć zgłoszenie.

b) dostarczenie wadliwych produktów do siedziby Gwaranta.

Gwarant ustosunkuje się do każdego zgłoszenia w terminie do 14 dni kalendarzowych.

Gwarancja obowiązuje, gdy spełnione są łącznie następujące warunki:

Gwarancja nie obejmuje:

Wyłączenia gwarancyjne

Gwarant zwraca uwagę na możliwość wystąpienia pewnych różnic w odcieniu powłoki tej samej barwy (najczęściej wskazanej jako konkretny numer RAL lub jego odpowiednik). Niewielkie różnice wynikające z różnych dostaw (partii) farby proszkowej, a także różnych producentów farby proszkowej (dotyczy tego samego koloru RAL) nie stanowią podstawy do złożenia reklamacji.  W przypadku elementów/produktów ocynkowanych i pomalowanych proszkowo dopuszczalne są nierówności malowanej powłoki wynikające z nierównomiernej struktury warstwy ocynku.

Wymagania dotyczące konserwacji:

Okres obowiązywania

Konsumentom (klientom prywatnym) udzielana jest gwarancja na okres 2 lata i rozpoczyna się w momencie odbioru realizacji przez Zamawiającego/Zleceniodawcę. W przypadku zamówień i/lub zleceń biznesowych (klienci B2B), tj. pomiędzy przedsiębiorcami, Gwarant udziela gwarancji na okres 12 miesięcy.

Niniejsze warunki gwarancji wchodzą w życie z dniem 21.03.2025 roku.

Komet Sp. z o.o.