POLITYKA JAKOŚCI W KOMET SP. Z O.O. OBEJMUJE:

JAKOŚĆ WYKONANIA PRODUKTÓW I USŁUG

Nasza organizacja, umiejętności zespołu, doświadczenie, wyspecjalizowani dostawcy oraz odpowiedni park maszynowy pozwalają nam osiągać wysoką jakość produktów i usług, a tego oczekują od nas klienci. Dbamy o wszystkie szczegóły, na każdym etapie realizacji zlecenia. Dzięki temu z powodzeniem realizujemy nawet najbardziej skomplikowane zadania.

JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTÓW

Dążymy do zapewnienia jak najlepszej obsługi naszych klientów. Sukces współpracy zależy od wzajemnego zrozumienia, odpowiedniego przekazania lub wyjaśnienia szczegółów, otwartości, zaangażowania. Dbamy o przyjazną relację z klientami, a najlepszym wyznacznikiem jakości naszej obsługi jest partnerska współpraca, która trwa przez wiele lat.

JAKOŚĆ WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI

Współpraca z profesjonalistami umożliwia nam efektywne działanie. Naszymi dostawcami są zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa. Łączy je rzetelność, terminowość, niezawodność i elastyczne podejście. Szanujemy naszych dostawców, ponieważ mamy świadomość wysiłku, jaki na co dzień wkładają w zapewnianie nam materiałów, produktów oraz usług.

JAKOŚĆ PRACY W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Działamy w oparciu o przejrzyste i sprawiedliwe zasady. Chętnie angażujemy się w nowe, często ambitne zadania, ponieważ ich efekty dają nam największą satysfakcję, a także umożliwiają rozwój. W naszym zespole czujemy się komfortowo. Stworzone warunki pracy są dla nas przyjazne. Lubimy ład oraz porządek, które pozytywnie wpływają na jakość naszej pracy.

Z powyższą polityką jakości utożsamiają się wszyscy pracownicy Komet Sp. z o.o., a otoczenie zewnętrzne, jak i wewnętrzne przedsiębiorstwa ma prawo oczekiwać postępowania zgodnie z jej postanowieniami.

Prosimy o wypełnianie formularza oceny współpracy dostępnego na stronie www.komet.pl/wspolpraca/, co umożliwi nam weryfikację naszej jakości oraz pomoże w osiąganiu jak najwyższych standardów.

Zarząd Komet Sp. z o.o.

Runowo, 01.03.2021 r.